My Other Blog

Sunday, January 10, 2016

Kau Ada Di Sisiku

Kau hadir dalam hidupku.
Sebagai penyemangatku.
Sebagai sahabatku.
Yang mewarnai hari-hariku.

Kasih yang kautunjukkan.
Kepada diriku ini.
Membuatku merasa bahagia.
Sebab aku dahulu penyendiri.

Kau menjadi sahabatku.
Tanpa kau sadari hal itu.
Aku percaya kepadamu.
Sebab itu, akulah sahabatmu.

Ketika aku bersedih.
Kau hadir di sampingku.
Kau mendengar keluh kesahku.
Kau pun menghibur diriku.

Ketika aku bergembira.
Kau datang kepada diriku.
Kau ikut bahagia bersamaku.
Padahal kau sedang bersedih.

Kini, sahabatmu, yaitu aku.
Akan terus berusaha.
Untuk membuatmu nyaman bersamaku.
Sebab kau sahabatku.

Aku tak ingin kehilangan dirimu.
Aku ingin kita selalu bersama.
Berlari dan mencapai cita-cita.
Yang telah kita tetapkan masing-masing.

(Sahabatmu),
Syzao

No comments:

Post a Comment